Player

niedziela, 9 grudnia 2012

08. Liebster Blog ♥



 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje odpowiedzi na pytania Inochi:

1. Dlaczego wybrałeś taką tematykę na swojego bloga?
Po prostu muszę się komuś wygadać, a papierowy pamiętnik przestał mi wystarczać. Chciałam poznać cudze opinie na temat moich przeżyć czy myśli. Już w głowie układam sobie krótkie opisy dnia, które spisuje sobie gdzieś w zeszycie, a potem przepisuję tutaj. Pragnę zachować jak najwięcej wspomnień, by po kilku latach móc tu zajrzeć ponownie i przypomnieć sobie, jak to kiedyś moje życie wyglądało. Nie chcę, by nawet najmniej ważne i interesujące chwile odeszły w niepamięć, staram się je zachować.
2. Gdybyś mógł polecieć w kosmos, jaką planetę, galaktykę, gwiazdę itp. chciałbyś zwiedzić/zobaczyć? Dlaczego?
Kosmos nigdy mnie zbytnio nie interesował. Podoba mi się świat, w jakim żyje, gdybym mogła znaleźć się w innym, wybrałabym ten istniejący w mojej głowie. Gdybym jednak koniecznie musiała wybierać, byłby to Księżyc. Jestem po prostu ciekawa, jak wygląda z bliska.
3. Czy ktoś powiedział Ci kiedyś, że mógłbyś być sobowtórem kogoś sławnego? Jeśli tak, to kogo?
Raczej nie, a jeśli tak, to nie zapamiętałam tego, bo według mnie każdy jest zupełnie innym człowiekiem i nie może być czymiś sobowtórem.
4. Czy masz takie marzenie, o którym bałbyś się teraz napisać „żeby nie zapeszyć”?
Większość moich marzeń jest całkowicie nierealna, więc nie mogę ich zapeszyć. Jeśli o którymś z nich miałabym nie napisać, to z jakiś osobistych powodów. Raczej nie wierzę w tego typu przesądy.
5. Którą osobę podziwiasz najbardziej na świecie? Dlaczego?
Szczerze mówiąc, nie mam takiej konkretnej osoby. Każdego człowieka (lub przynajmniej większość ludzi) za coś podziwiam. Nie zawsze jest to coś konkretnego, ale przeważnie udaje mi się wynaleźć choć jedną zaletę, której również chciałabym być posiadaczką. Póki co nie spotkałam jeszcze nikogo, kto by składał się tylko z pozytywów.
6. Jak najchętniej obszedłbyś swoje następne urodziny?
Kompletnie nic nie robiąc. To zdecydowanie moje ulubione zajęcie ^^ Późne wstawanie, wałęsanie się po domu bez celu, zapoznanie się z prezentem (jeśli bym jakiś oczywiście dostała ;P), siedzenie przed komputerem i oglądanie anime. Oto mój idealny dzień! Nie potrzeba mi gości, hucznej imprezy. Wolę spędzić ten dzień w samotności, ew. z najbliższą rodziną lub najlepszymi przyjaciółmi.
7. Miejska dżungla, afrykański step czy Tadź Mahal – które z tych miejsc wybrałbyś na cel swojej podróży wakacyjnej (gdybyś posiadał nieograniczony budżet)? Dlaczego?
Zdecydowanie miejska dżungla. Dlaczego? Tu czuję się najlepiej. Jestem typowym mieszczuchem, któremu do szczęścia lasy i puscze nie są potrzebne.Owszem, nie obraziłabym się, gdyby ktoś zabrał mnie do innego miejsca, ale jeśli mam wybierać - wybieram miasto.
8. Które trzy języki obce chciałbyś poznać?
Angielski, japoński oraz francuski.
9. Kiedy nudzi Ci się na lekcjach, na wykładzie, w domu, zdarza Ci się rysować? Jeśli tak, to co ten rysunek zazwyczaj przedstawia?
Rysuję naprawdę bardzo często, nawet teraz bazgrzę na karteczkach. Zazwyczaj są to nieokreślone kształty, buźki, oczy, króliki, patyczaki lub dziwaczne stworki wyjęte żywcem z mojej chorej wyobraźni.
10. Czy wciąż posiadasz ulubioną zabawkę z dzieciństwa? Jeśli tak, to jaką?
Nadal mam niewielkiego pluszowego psa z czerwoną wstążeczką na szyi wabiącego się Chudy, którego dostałam na pierwsze urodziny. Mam do niego wielki sentyment, więc chyba nigdy nie będę w stanie się go pozbyć. Oprócz niego mam jeszcze sporo innych pluszaków, które zdobią mój pokój i nie wszystkie są znowuż aż takie stare :P Z tego raczej nigdy nie wyrosnę xD
11. Jaki jest Twój ulubiony smak z dzieciństwa?
Kiedy byłam malutka nad życie kochałam makowiec i to właśnie zwyczaj przygotowywania go w Bożym Narodzenia  podobał mi się w tym święcie najbardziej ;)

Moje odpowiedzi na pytania Taiyo:

1. Jaki jest Twój ulubiony zespół? Dlaczego akurat ten?
Moje/i ulubione zespoły/wykonawcy/piosenki zmieniają się praktycznie co minutę. Aktualnie mam fazę na Maroon 5 po setnym przesłuchaniu Payphone i One More Night, ale nie nazwałabym go ulubieńcem, bo jutro najprawdopodobniej znajdę kogoś nowego :P
2. Czy statystyki blogowe są dla Ciebie ważne (odwiedziny, komentarze), czy raczej piszesz dla własnej przyjemności?
Cieszy mnie spora ilość wejść i komentarzy, ale zdecydowanie piszę dla własnej przyjemności. Już nawet nie zaglądam w statystyki, mało mnie interesują. Wolę mieć kilku zaufanych czytelników niż dziesiątki fałszywych, którzy pod moimi postami w stanie będą jedynie SPAMować.
3. Gdybyś mógł/mogła zmienić w sobie jedną cechę charakteru, co by to było?
Z pewnością lenistwo. Wnerwia mnie mój brak chęci nawet na najprostsze czynności, a nie jestem w stanie nic z tym zrobić. Czasami się przemogę i zrobię coś niekoniecznego, ale dzieje się tak baaardzo rzadko.
4. Jaką bajkę z dzieciństwa pamiętasz?
Hm, pierwsza jaka przychodzi mi na myśl to Król Szamanów, ale odkąd jestem otaku to już wiem, że owy tytuł nie był bajką, a anime. Oprócz tego był jeszcze Elmo, czerwona pacynka żyjąca w rysunkowym świecie. Pamiętam, że nie byłam w stanie przegapić ani jednego odcinka, a piosenkę rozpoczynającą śpiewałam z pamięci ^^
5. Czy jest coś, czego nie potrafisz znieść?
Dwulicowości. Męczę się z nią na co dzień w szkole, przebywając w towarzystwie niektórych osób i naprawdę już mam dość. Jeśli coś komuś nie pasuje, nie może powiedzieć tego na głos? Nie, woli udawać, że wszystko jest w porządku, iść do innej osoby i nagadać na drugą. Jak jak ja nienawidzę takich fałszywych ludzi...
6. Co Cię najbardziej bawi? A co najbardziej denerwuje?
Bawią mnie spotkania ze znajomymi. Zawsze gdy z nimi przebywam, są pompy xP Im nas  więcej, tym weselej! Niektóre legendarne akcje, w których brałam udział wraz z przyjaciółmi pamiętam z najdokładniejszymi szczegółami do dziś. Najbardziej denerwuje mnie (oprócz wspomnianej wcześniej dwulicowości) brak czasu. Czasami mam ochotę zrobić naprawdę dużo i pozbyć się lenistwa, ale przytłacza mnie nauka i inne czynniki i koniec końców wolnego czasu mam pół godziny.
7. Jaka jest Twoja ulubiona postać z filmu/anime/książki/mangi?
Ojej, wiele takich... Chyba ci najlepsi to dwoje panów z anime. Mianowicie Edward Erlic i Soul Eater Evans. Pierwszy to odważny piętnastolatek, niecierpliwy kurdupel, mistrz ciętej riposty, geniusz, a drugi - również piętnastolatek wiecznie z kłami rekina wyszczerzonymi w uśmiechu, napalony idiota,  buntownik z zamiłowaniem do muzyki i talentem do gry na fortepianie. Po prostu legendy ^^
8. Czy jest miejsce, do którego byś się udał/udała, mając pod warunkiem zostawienie przyjaciół?
Nie ma takiego miejsca. Przyjaciele są dla mnie najważniejsi, jak mogłabym się z czegoś cieszyć całkiem samotnie? Z kim podzieliłabym się uczuciami? Na pewno nie z samym sobą.
9. Jaki jest Twój ulubiony teledysk?
Nie mam ulubionego, podobają mi się wszystkie teledyski opowiadające jakąś historię. Nie kręcą mnie dziewczęce tyłki w promieniach słońca na plaży, które falują w rytm muzyki, więc chwalę każdy inny nie opierający się na podobnym schemacie. Jeśli o nowsze tytuły chodzi to przykładami są: wspomniane wcześniej One More Night  w wykonaniu Maroon 5, Hall of Fame autorstwa The Script oraz Will.i.am'a czy As Long As You Love Me Justina Biebera.
Ah! Jak mogłam zapomnieć o Gangnam Style - Psy! Tak, wiem, zawiedliście się na mnie, ale przykro mi, należę do osób, które się tym jarają xDD
10. Co jest dla Ciebie najbardziej żenującym zachowaniem?
Heh, odpowiedź na to pytanie znaleźć możecie w punkcie nr.5.
11. Ulubione danie?
Pizza, spaghetti...


Moje odpowiedzi na pytania Aggie:

1. Jakie jest Twoje pierwsze anime, które obejrzałaś?
Moim pierwszym nieświadomym anime był Shaman King, który wypatrzyłam w wieku sześciu lat na nieistniejącym już Jetix. Już wtedy coś ciągnęło mnie do tego bardziej, niż do innych kreskówek. Widać bycie otako było moim przeznaczeniem ;P
Natomiast pierwszym świadomym anime było Naruto.Również w telewizji, ale już wiedziałam wtedy mniej więcej czym są anime i manga.
2. Gdzie najchętniej byś wyjechała?
Najchętniej odwiedziłabym Japonię *o* Myślę, że przyczyny są wam znane :P Jednym z moich marzeń jest właśnie wyjazd do tego kraju i zobaczenie na własne oczy drzewa kwitnącej wiśni.
3. Jakie jest Twoje ulubione zwierzątko?
Lubię znaczną większość zwierzątek domowych, ale zdecydowanie najbardziej psy. Może nie jest to zbyt oryginalne, ale mój czternastoletni foksterier  jest ze mną od zawsze ;)
4. Czy masz jakiś ulubiony filmik np. z You Tube?
Jeśli o YouTube chodzi to przeważnie szperam tam w poszukiwaniu AMV. Trudno spośród prawie trzystu filmików zapisanych na dysku wybrać ulubieńca, więc wstawię moje dzisiejsze znalezisko:


 5. Ulubiony szkolny przedmiot?
Wszystkie te luźniejsze, nie wymagające zbyt wiele, np. WDŻ, W-F, GW :P Jeśli o te nieco trudniejsze chodzi, to wybieram j.polski. Raczej nie sprawia mi trudności i często potrafi zainteresować, bo pisanie jest jedną z moich pasji, więc uczęszczanie na niego jest czystą przyjemnością. 
6. Ulubione danie?
 Pizza, spaghetti...
 7. Jaka manga jest Twoją ulubioną?
Manga? Ojojoj, tutaj będzie trudno wybrać. Na pewno wszystkie, które znajdują się na mojej półce, czyli poczynając od Fullmetal Alchemist, przez Dengeki Daisy i na Pandora Hearts kończąc. Oprócz tego jeszcze Soul Eater i Fairy Tail czytane w internecie.
8. Czy masz jakąś ulubioną parkę z anime?
W każdym tytule, nawet takim, któremu do romansu daleko, wynajduję conajmniej jedną parkę, więc tej ulubionej raczej nie mam :P
9. Czego ostatnio słuchasz (utwór muzyczny)?
Ostatnio spodobało mi się Welcome to the Show autorstwa Britt Nicole, które przesłuchać możecie nawet na tym blogu. U góry znajduje się paseczek z odtwarzaczem. Miłego słuchania ;)
10. Ulubione miejsce, gdzie chętnie spędzasz czas?
Zgadzam się z przysłowiem, że  wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.
11. Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
Lato, bez dwóch zdań. Wakacje, słońce, morze, plaża - czego chcieć więcej? ;D

Oto moje pytania:
1. Jesteś optymistką, pesymistką czy może realistką?
2. Twój najbardziej absurdalny sen, którego nigdy nie zapomnisz?
3. Jakiej muzyki słuchasz?
4. Najbardziej nierealne marzenie?
5. Ulubiony film/serial/anime?
6. Co w sobie lubisz?
7. Masz jakieś plany związane z blogowaniem?
8. Czy kiedykolwiek byłaś z siebie dumna? Kiedy?
9. Jakie masz relacje z rodziną?
10. Wolisz być w centrum uwagi czy chować się w cieniu?
11. Jaki jest twój wymarzony ideał przyszłego chłopaka?

TAGuję: Glens, Bunny, Toramee, Lennyk, Niko, Gnijący Arbuz, Neko-chan.

Miłej zabawy :***

19 komentarzy:

  1. Czyli notka z TAGowaniem juz za tobą;))Mi się trochę twój blog zawiesza i w ogóle notki nie było widac, więc użyłam neta z kompa mojej mamy i jest ok XD Dużo tych pytanek miałaś, ale odpowiedzi w pełni zadowalające ^.^ U mnie nn (już nawet ci na maila ta info wysłałam) ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że odpowiedziałaś na TAGa! :)

    Ciekawe odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ,że zostałam oTaGowana przez ciebie . Na pytania odpowiem... w najbliższej to znaczy następnej notce. U mnie nowa notka, jednak w niej jeszcze nie udzieliłam odpowiedzi na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie nie było na blogach, ale zauważyłam, że bardzo się rozpowszechniło :) Ciekawe :) .
    Pozdrawiam i zapraszam na nn ;d .
    Aha no i wygrałaś mój ostatni konkurs ;d .
    W nagrodę otrzymujesz 10 komentarzy ;d Gratuluje :*** .
    http://zakreconaxxd.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Mam nowego bloga na blogspocie. Na moim starym blogu jest link.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod twoją szczęśliwą liczbą krył się 1 komentarz :D . Pozdrawiam ;-* .
    1/1 .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, kolejna osoba mnie otagowała, a ja nie mogę się w sobie zebrać, żeby w końcu odpisać. Ale i tak dziękuje <3
    Wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie świąteczna notka, zapraszam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak chciałaś, oto mój fejs: http://www.facebook.com/kinga.krupa.1311

    OdpowiedzUsuń